نه باید بهداشت بری پرونده تشکیل بدی هرچی سنوداری ببر اونجا آزمایش مینویسه برات
من ۴۷۰۰ دادم یه ماه و نیم پیش
من ۳روز پیش دادم ۱۴ فاکتور بود ۲۸۰۰ شد
آزمایشگاه خصوصی
جای دولتی بری احتمالا ارزونتره
دو خورده ای بیشتر نیست
برا من فروردینماه دادم ۲۴۰۰
اگه بهداشت بری رایگان هست
۶۵۰۰ازمایشگاه خصوصی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.