هزینه آنومالی با دفترچه سلامت چنده؟

۹ پاسخ

من رفتم بهداشت گفتم آنومالی رو باید آزاد بری ولی سونو گرافی من میخواستم برم رو چون میشناخت برام تو یه برگه نوشت مهر بهداشت رو هم زد

من با بیمه ۱ تومن شد

۱۵۰۰ شد
بیمه تامین اجتماعی رو قبول نکرد و گفت انومالی آزاده. درصورتیکه باقی سونوهارو پیش خودش با بیمه انجام میدادم۵۳۰

انومالی من ۲۸۰۰گرفت

من‌از طرف بهداشت رفتم شد ۱۵۰۰ بیمه سلامت هم داشتم آزاد ۱۹۰۰ بود

۱۹۰۰شد بیمه قبول نکردن

من رفتم سونو بیمه سلامتو قبول نکردن گفتن آزاد حساب میشه کلا ۳ تومن
۲۷۰۰ سنو ۳۵۰ ویزیت😬

من ۱۳۵۰

درمانگاه کمیل فک کنم رایگان انجام میده برات با بیمه
آزادش هم من 1500 انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم🤰 مامان گل پسرم🤰 ۴ ماهگی
مامان پسری🩵💙🩵 مامان پسری🩵💙🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آراز و نی نی 🩷 مامان آراز و نی نی 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی
مامان روشنایی مامان روشنایی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان ارمان و فرهان مامان ارمان و فرهان ۵ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی