من رفتم بهداشت گفتم آنومالی رو باید آزاد بری ولی سونو گرافی من میخواستم برم رو چون میشناخت برام تو یه برگه نوشت مهر بهداشت رو هم زد
من با بیمه ۱ تومن شد
۱۵۰۰ شد
بیمه تامین اجتماعی رو قبول نکرد و گفت انومالی آزاده. درصورتیکه باقی سونوهارو پیش خودش با بیمه انجام میدادم۵۳۰
انومالی من ۲۸۰۰گرفت
مناز طرف بهداشت رفتم شد ۱۵۰۰ بیمه سلامت هم داشتم آزاد ۱۹۰۰ بود
۱۹۰۰شد بیمه قبول نکردن
من رفتم سونو بیمه سلامتو قبول نکردن گفتن آزاد حساب میشه کلا ۳ تومن
۲۷۰۰ سنو ۳۵۰ ویزیت😬
من ۱۳۵۰
درمانگاه کمیل فک کنم رایگان انجام میده برات با بیمه
آزادش هم من 1500 انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.