۱ پاسخ

من از ۴ ماهگی پسرم دیگه‌ خودش نخورد
ولی اگه میخوای قطع کنی کم کم‌قطعش کن
مثلا اگه ۳ بار در شب شیر میخوره دوبارش کن بعد یکبار و‌قطع
میتونی بجای شیر وقتی بیدار شد بهش اب بدی
سخت هست ولی بچه ها زود به ی روالی عادت میکنن

سوال های مرتبط