خانما شربت برم هگزین برا چیه؟؟

۳ پاسخ

برای سرفه

سرماخوردگی، بده اما زیاد نه مثلا ۲سی سی

خلط آوره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۲ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۲ سالگی