۷ پاسخ

من دادم خیلی خوبه. شربت گایافنزین هم خیلی خوبه

عالیه

بنظرم نده چون دکتر پسرم اصلا تایید نمیکنه ‌ میگه ایورامی یا پدی کاف

بهترین دارو برای خلط پشت حلق
ولی برااین سن من نمیدونم

بهترین دارو

والا من دارم میدم چهار روزه هنوز بچه خلط داره

من دادم عالیه

سوال های مرتبط

مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۲ سالگی
مامان ^_^ مامان ^_^ ۲ سالگی
مامان جان دلم مامان جان دلم ۳ سالگی
مامان هیرادَم♡ مامان هیرادَم♡ ۲ سالگی
مامان خوشگلا مامان خوشگلا ۲ سالگی