۲ پاسخ

پاراکید واسه تبه دیفن هیدرامین هم زیر یک سال غیرمجازه

پاراکید واسه درد و تبه و دیفن هم واسه بچه ب این سن خوب نیست
هیچکدومو نده
اسپری بینی استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی