چندهفته و چندروز به بعد میتونیم بریم آنومالی؟

۸ پاسخ

از ۱۸ هفته کامل تا ۲۲ هفته تایم طلاییشه
من ۱۸ هفته و ۲روز میرم

ازمایش غربالگری انومالی اجباریه؟
خیلی هزینه اش زیاده

دکتر برا من ۱۹هفته و ۵روز نوشته

من ۱۷ هفته دو روز رفتم

من ۱۸ هفته و ۵ روز رفتم

18هفته 3 روز

۱۸ تا ۲۲ هفته

من ۱۷ و ۳ روز رفتم چون داشتم میرفتم سفر
ولی بزارید وارد ۱۸ بشین بهتره

سوال های مرتبط

مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شهرزاد و نخودی مامان شهرزاد و نخودی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهرسام و مانلی مامان مهرسام و مانلی هفته نوزدهم بارداری
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی
مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فنچول مامان فنچول هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری