منم بعد معاینه ترشح دیدم ولی تیره،همون شبش باید رابطه هم داشته باشی شیاف گل مغربی هم بذاری واسه باز شدن کمک میکنه
ولی بیمارستان گف دهانه رحم هنو اونقد باز نی ک بستری کنیم
اره همش عادیه
منم دیشب تا حالا هم درد دارم هم لکه بینی البته یکم زیاد شده ک دکتر کف باز فردا هم بیا معاینه😵💫
اره بعد معاینه لک دیدن طبیعیه
لکه بینی بعد معاینه تا 24 ساعت طبیعیه
رنگش روشنه يا تيره؟
اگه تيرس طبيعيه،واسه همون معاينس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.