۶ پاسخ

منم بعد معاینه ترشح دیدم ولی تیره،همون شبش باید رابطه هم داشته باشی شیاف گل مغربی هم بذاری واسه باز شدن کمک میکنه

ولی بیمارستان گف دهانه رحم هنو اونقد باز نی ک بستری کنیم

اره همش عادیه
منم دیشب تا حالا هم درد دارم هم لکه بینی البته یکم زیاد شده ک دکتر کف باز فردا هم بیا معاینه😵‍💫

اره بعد معاینه لک دیدن طبیعیه

لکه بینی بعد معاینه تا 24 ساعت طبیعیه

رنگش روشنه يا تيره؟
اگه تيرس طبيعيه،واسه همون معاينس

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته چهاردهم بارداری