به هیچکس جز خودت مربوط نیست. اصلا توضیح نده به کسی. مطمئن باش هیچکس دلسوزتر از مادر نیست برای بچهش
خوب غذا نمیخوره عزیزم؟
محکم باش بزار تموم شه
من دارم تدریجی میگیرم
میفهمم چه حسی داری ولی کوتاه نیا
میگن تابستون خوب نیست
منم شاید ماه دیگه گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.