۴ پاسخ

به هیچکس جز خودت مربوط نیست. اصلا توضیح نده به کسی. مطمئن باش هیچکس دلسوزتر از مادر نیست برای بچه‌ش

خوب غذا نمیخوره عزیزم؟

محکم باش بزار تموم شه
من دارم تدریجی میگیرم
میفهمم چه حسی داری ولی کوتاه نیا

میگن تابستون خوب نیست
منم شاید ماه دیگه گرفتم

سوال های مرتبط