سلام رفقا این جواب ازمایش گلوکز من ایا مشکلی دارم یا نه؟

تصویر
۴ پاسخ

نه خوبه

بعد صبحونت بالاست باید رعایت کنی

خوبه قندت ولی عفونت داری

قندت خوبه
خیلیییی کم یه کوچولو کم خونی داری باید از ۴ باشه برای شما ۳.۹۷ هست

سوال های مرتبط

مامان سپهر مامان سپهر هفته بیست‌وششم بارداری