۶ پاسخ

آهان باشه گلم مرسی 😘

اره کم خونی دارم تالاسمی هستم

باشه گلم شاید بخاطر ناشتایی زیاد باشه

یک ساعته و دوساعته خوبه ناشتات پایین انگار قندت افتاده بوده

قندت پایینه ،کم خونی ام داری قرص آهن استفاده میکنی؟

گلم فک کنم قند ناشتات پائینه

سوال های مرتبط

مامان کایان❤️🫀 مامان کایان❤️🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد