۴ پاسخ

من صبح ها این حالتو دارم خیلی حس بدیه پاهام اینقدر درد میگیره اصلا نمیتونم بخوابم

منم همین شرایط رو دارم با اینکه هر روز مگنیفورت میخورم
فعلا با ماساژ و دوش آب گرم دردش قابل تحمل شد

سلام من از روز شنبه اول لگنم گرفت بعد زد ب رون پام یعنی در هر حالتی باشم درد می‌کنه آنقدر بده دوبار رفتم سرم زد اما اصلا تاثیر نداشت امروز میخام برم ارتوپد

عزیزم اگر دکتر بهت منیزیم داده روزی دوتا بخور البته با مشورت دکتر منم مثل شما بودم 🥹هنوزم درد دارم اما شدتش کمتره

سوال های مرتبط

مامان جوجو💖💖✨ مامان جوجو💖💖✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ویکم بارداری