۴سانت
درد منظم
دردمندم چجوریه هرچنددقیقه میگیره
سر بچه اولم،دردام منظم شده بود ولی تا ۴ سانت نشدم بستریم نکردم البته خیلللی بهتره که تو خونه باشید سعی کنید تا جایی ک میتونید خونه خودتون بمونید.کنار خانوادتون،دوش اب گرم بگیرید بهتره.ولی با دکتر یا ماماتون در ارتباط باشید.چون خود فضای زایشگاه و بیمارستان ترسناکه و چون تنهایین بدتره
کیسه آبم پاره شده بود اما دهانه رحم یک سانت بود بعدش دردام منظم شده بود و در کل یک ساعت و نیم طول کشید تا بچم بدنیا اومد
یک سانت بودم دردام چون منظم بود بستری شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.