مامانا دهانه رحم چقدبود ک بستری شدید و زایمان کردید

۶ پاسخ

۴سانت

درد منظم

دردمندم چجوریه هرچنددقیقه میگیره

سر بچه اولم،دردام منظم شده بود ولی تا ۴ سانت نشدم بستریم نکردم البته خیلللی بهتره که تو خونه باشید سعی کنید تا جایی ک میتونید خونه خودتون بمونید.کنار خانوادتون،دوش اب گرم بگیرید بهتره.ولی با دکتر یا ماماتون در ارتباط باشید.چون خود فضای زایشگاه و بیمارستان ترسناکه و چون تنهایین بدتره

کیسه آبم پاره شده بود اما دهانه رحم یک سانت بود بعدش دردام منظم شده بود و در کل یک ساعت و نیم طول کشید تا بچم بدنیا اومد

یک سانت بودم دردام چون منظم بود بستری شدم

سوال های مرتبط