خانوما نوار قلب جنین واجبه که بریم؟

۵ پاسخ

اگه دیابت داری حتما اگه نداری هفته ای یکبار یا زمانی که احساس کردی حرکتش کمه

اره باید بری ک اگ بد بود سزارینت میکنن

من که نرفتم تا الان اصلا

بله عزیزم باید توی هفته های آخر حتما بری

اگر حرکاتش کم شده آره

سوال های مرتبط

مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی