خانوما مگه برای اسهال و دلپیچه نوار قلب میگیرن از جنین؟

۲ پاسخ

منم ۳۶هفته اسهال داشتم تا چند روز آب دور جنین کم شده بود

بله قطعا چون هفتت بالاست

سوال های مرتبط