۷ پاسخ

اگه هردوتون مشکلی نداشته باشین امکان بارداری هست
خیلی مطمئن نیست این روش

طبیعی 4سال جلوگیری داشتیم تا الان که ناخواسته خطا داد و باردار شدم

هر چقدر پیشگیری داشته باشی بعدش به همون میزان بارداری سخت میشه ، زمان میبره تا رحم قبول کنه

طبیعی ریسکش زیاده ولی منم چون بچه نمیخواستم ۲سال عقد و ۵سالم بعد عروسی جلوگیری طبیعی داشتم الآنم حدود ۱۰ماهه اقدامم ولی از شوهرم مطمعن بودم آدم شل و ولی نبود تو ۷سال با خیال راحت جلوگیری کردم باردار نشدم اصلا

عزیزم منم ۵ سال تمام پیشگیری طبیعی داشتم .اصلا قرص و دارو استفاده نکردم.بعضی وقتا فقط کاندوم.وقتی پنج سال تمام شد تصمیم گرفتیم بچه بیاریم پیشگیری رو قطع کردم و الان حاملم🤗

اره گلم منم یکسال طبیعی پیشگیری کردم بدون کاندوم
ولی اگ میخای تا اینهمه مدت بچه نیاری ی چکاپ کامل برو

نه متاسفانه درصدی خطا داره

سوال های مرتبط