اگه هردوتون مشکلی نداشته باشین امکان بارداری هست
خیلی مطمئن نیست این روش
طبیعی 4سال جلوگیری داشتیم تا الان که ناخواسته خطا داد و باردار شدم
هر چقدر پیشگیری داشته باشی بعدش به همون میزان بارداری سخت میشه ، زمان میبره تا رحم قبول کنه
طبیعی ریسکش زیاده ولی منم چون بچه نمیخواستم ۲سال عقد و ۵سالم بعد عروسی جلوگیری طبیعی داشتم الآنم حدود ۱۰ماهه اقدامم ولی از شوهرم مطمعن بودم آدم شل و ولی نبود تو ۷سال با خیال راحت جلوگیری کردم باردار نشدم اصلا
عزیزم منم ۵ سال تمام پیشگیری طبیعی داشتم .اصلا قرص و دارو استفاده نکردم.بعضی وقتا فقط کاندوم.وقتی پنج سال تمام شد تصمیم گرفتیم بچه بیاریم پیشگیری رو قطع کردم و الان حاملم🤗
اره گلم منم یکسال طبیعی پیشگیری کردم بدون کاندوم
ولی اگ میخای تا اینهمه مدت بچه نیاری ی چکاپ کامل برو
نه متاسفانه درصدی خطا داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.