تو می توانی قهرمان💪😐
برا من پرتقالی بود اگه اینجوری میبود قطعا بالا میاوردمش طعم دار باشه بهتره سعی کن با آب خنک قاطی کنی بخوریش
اوه خداقوت من که داغون شدم
خدا قوت پهلوان
منم یساعت پیش خوردم الان منتظر خون گیری سوم
چقد هزینش شد من دیروز انجام دادم
منم تازه خوردم منتظرم یه ساعت بشه سرم بدجور گیج میره
منم الان خوردم منتظر ازمایش هام
چرا سفیده؟؟چ طعمیه؟
🤪🤪🤪
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.