۶ پاسخ

بنظرم خوبه چون تحرک دارن یکجا نمیشینن دختر من ۸۴ قدش بود وزنش ۱۰.۲۲ بود

چون تحرکشون زیاد شده دیگه وزن آنچنانی نمیگیرن

غذا چیا مبگیدی چقدر میخوره؟

عزیزم ورج و ورجش حتما زیاده
تنش سالم باشه وزنش خوبه

وزنش خوبه چون ماشاالله قدش بلنده لاغر دیده میشه وگرنه عالیه

سلام مرسی تو خوبی چخبر خانواده خوبن

سوال های مرتبط