یلداجون دوغ بنوش 🥰🤤🤤🤤
خب ماست بخور دوغ بخور
بادام درختی بخور
عزیزم قرص کلسیم نمیخوری؟
از انجیر استفاده کن
عزیزم کلسیم که فقط تو شیر نیست
منم حساسیت دارم و کلا نمیخورم
بجاش میتونی بادوم خام ، دوغ و ... مصرف کنی
من بعضی روزا میخورم ماست و پنیر
یا بستنی و شیر ولی خیلی نمیخورم
من کلا لبنیات نمیتونم بخورم
دوغ و ماست میخورم
دوغ و ماست زیاد میخورم با پنیر
من که کشک سفید استفاده میکنم هم جلوی حالت تهوعم رو میگیره هم ترشه میچسبه
من دوتا لیوان بخور حتما به وزن گیری هم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.