عزیزم وزنش خیلی کمه، صدک زیر۱۰ باید سونو خونرسانی به رحم و جفت حتما انجام بدی، حتما برو پیش دکتر نیاز داری یه سری دارو استفاده کنی درکنارش تغذیتم به سمت چیزای مقوی و پرتئینی ببری
خود اون کلمه انگلیسی معنیش میشه محدودیت رشد داخل رحمی
ینی وزن کمه و باید بررسی بشه ببینن چرا کمه
باید سونو کالر داپلر بدی تا ببینن خونرسانی چطوره احتمال ای یو جی ار دادن
وزنش کمه بخاطر این نوشته خودت چند هفته ای؟؟؟
وزنش کم
کدوم سونو رفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.