۵ پاسخ

من کره میریزم، آخرش هم که سرد شد بهش شیرخشک اضافه میکنم

موز. خرما

تو ابن سن اصلا میوه نده. خرما از پایان ۷ ماه مجاره اونم‌نده فعلا

البته کوچولوی شما ۵ ماهه هست شما از شیری که به بچه میدی بریز آخر سر

به نظرم سیب رنده کن. خیلی خوش عطر و طعم میشه سنگینم‌نیست. موز و خرما اینا خیلی خوشمزه میشه اما اگه بچه رفلاکسی باشه اذیتش میکنه چون خیلی سنگین میشه

سوال های مرتبط