من کره میریزم، آخرش هم که سرد شد بهش شیرخشک اضافه میکنم
موز. خرما
تو ابن سن اصلا میوه نده. خرما از پایان ۷ ماه مجاره اونمنده فعلا
البته کوچولوی شما ۵ ماهه هست شما از شیری که به بچه میدی بریز آخر سر
به نظرم سیب رنده کن. خیلی خوش عطر و طعم میشه سنگینمنیست. موز و خرما اینا خیلی خوشمزه میشه اما اگه بچه رفلاکسی باشه اذیتش میکنه چون خیلی سنگین میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.