۱۰ پاسخ

گلم بچه ها تو سن بلوغ یهویی قد میکشن،از الان معلوم نمیکنه بلند و کوتاهی وقتی قدش طبیعیه و ژنتیکشم جفتتون قدبلندین سنش برسه بچتونم قدش یهویی بلند میشه

ژن ماهم قد بلندیم خودم 173 شوهرم 193 پسرم یکماه پیش 87بود

پسرها وقتی میرن دبیرستان یهو قد میکشن مطمن باش پسرت قدش بلندە چون خودتون بلندین

بچه زود رشد می کنن نگران نباش

من تافکرکنم۱۳سالگی از داداشم بلندتربودم یهوو داداشم قدکشیدنزدیک۱۹۰من۱۵۵🫡😂

بزرگ بشه قد بلند میشه

چون بعضیا یهو قد میکشن
مخصوصا پسرا
روند رشدی متفاوت تو بچه ها
با این قدی ک شما دارید مطمئن باش در آینده قشنگ قد بلند میشه

ژن ما هم قد بلنده دخترم 81 هست

من خودم بلوغ قدکشیدم داداشم هم بلوغ قدکشیدالان دومترو دهه😝

اشکال نداره، فقط که ژن شما نیست، ژن پدربزرگ مادربزرگ، عمه اینا هم دخلیه

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری