۱۲ پاسخ

ما هردو زیاد بلند نیستیم
خودم ۱۵۵ شوهرمم فک کنم ب زور ۱۷۰
ویهان الان ۸۷
خوبه بنظرت 🥲

غصه نخور یهو قد میکشه

منم 170 همسرم 198 پسرم 18 ماهگی 82 بود
بیخیال یهویی قد میکشه هنوز زوده عزیزم

عزیزم پسرا تو نوجوونی میخان به بلوغ برسن یهو قد میکشن الان این قدا یکی کمه یکی زیاد پسر منم۱۹ماهکی ۸۳بود بهداشت کفت قدش کوتاه

نگران نباشه یکدفعه ای قد میکشه
چون قد خودتون بلنده محاله کوتاه بمونه

پسر عمم هم بابا قد بلنده هم مامانش خودش ۵ سانت کمتر به دنیا اومد برد دکتر اینو واسش تجویز کرد.

تصویر

من پسر عموم بچه بودیم باهم میرفتیم پارک یک هفته نیومد دیدم اندازه تیر برق شده
ی دفعه قد میکشن پسرا
قدشم تا کمرم بود😁

چون پسرا یه دفعه قد میکشن اصلا امکان داره تا بلوغ زیاد رشد نکنه

من ۱۶۵ شوهرم ۱۸۷ دخترم ۸۵

من ۱۵۸ شوهرم ۱۹۰ شاهان ۸۹

پودر سنجد خوبه
قد پسرتون خوبه،مطمئن باش قد بلند میشه شاید یه دوره استپ قدی بگیرن،اما رشدشونو دارن

من 157 شوهرم 194 لنا 90 قربون قدش😂😂

سوال های مرتبط

مامان داریان مامان داریان ۲ سالگی