مملکت دیگه مملکت نیست بعد تشویق فرزند آوری میکنن
واسه شما چرا انقد گرون شده اینجا والا تغییر نکرده همونه
من رفتم بیمارستان انجام دادم با بهترین متخصص 350 شد مطبا خیلی گرون میگیرن
قبل سال با بیمه ۱۷۰۰ فک کنم شد یا ۷۵۰!!!
آلزایمر گرفتم
والا امروز سنوی بیوفیزیکال رفتم اصلن هم مشکلی نداشتم خدا لعنت کنه دکتری که میرم پیشش رو هر چی ازمایش،و سنو گرافی تو دنیا هست برام نوشته تا الان دوباره رفتم امرو ۲۴۰۰ دادم ،ده روز پیش هم سنوی رشد و داپلر ۵۳۰۰ داده بودم بابا یه ذره به فکر مردم نیستن این دکترا
هفته قبل۲۴۰۰دادم
من اسفند ۲۱۰۰دادم
منم الان زنگ زدم گفت انومالی و اکو قلب جنین هردو باهم ۱۱ میلیون
واسه جنین یا خودت ؟
من قبل عید واسه جنین دادم یک و دویست شد
من بابیمه اسفند۱۷۰۰شد
من اسفند مطب دکترم ۳ تومن گرفت تازه فوق تخصص پریتانالوژیست هست😢
من اسفند انجام دادم فکر کنم شد 1700 مطمئنم بیشتر از این نبود
واسه من ۵۲۰۰ شد خیلی زیاد واقعا زور داره
برا من که تا حالا ننوشته برم
وای کجا انجام دادی من قبل عید ساختمان خورشید انجام دادم آزاد ۲و۴۰۰ بابیمه ۱و۹۰۰
الکو قلب اصلا واجب نیست مگه تو سنوهات گفتن قلبش مشکل داره اگر نگفتن واجب نیس
اره گرون شده اگه تهران بودی من یه جارو میشناسم دوروز پیش انجام دادم ۳۷۰۰ خیلیم دکترش خوب بود بهت معرفی میکردم
میتونی بری بیمارستان یا کلینیک دولتی خیلی ارزون تر در میاد
من ۳۲۰۰ دادم
خیلی گرونه
منم چند روز پیش رفتم
دقیقا همین مبلغ شد
5.700
انومالی هم شد 6وخوردی😓
واسه شما چرا انقد گرون شده اینجا والا تغییر نکرده همونه
من چند روز پیش رفتم و متاسفانه همینقدر بود دقیقا
برا منم دکتر گفت بده
چقد زیاد شده
وای من دکترم گفته برم اما من نرفتم اکو انو مالی اوکی بود اما بخاطر سابقه قبلی بارداریم ک مشکل داشته قلبش گفته برم 😶😵💫
اکو قلب خودت یا بچه؟
من اسفند ۱۹۰۰ دادم
الان بعد عید همون دکتر میگن ۴ تومن شده، نمیدونم دقیق
من ۴۰۰ تومن دادم ۲۸ اسفند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.