۵ پاسخ

من رفتم با بيمه تامين ١٨٠٠
اصولا دكترا مينويسن ك خيالت راحت باشه بچت خداروشكر سالمه و هيچ مشكلي نداشته باشه

من فردا میرم اکو قلب.. هزینش با دفترچه گفتن میشه۲۲۰۰ آزاد ۲۸۰۰😕

اجباری نیست عزیزم بعضی دکترا مینویسن بعضیا نه

شما میدونید اجباریه؟

بیمارستان تامین اجتماعی بری متخصص بنویسه رایگان انجام میدن همونجا

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه زهرا 💗 مامان فاطمه زهرا 💗 روزهای ابتدایی تولد