سلام خانما شما اکو قلب انجام دادید؟
هزینه اش چقدر شد

۱۵ پاسخ

2میلیون900

بیمارستان دولتی انجام دادم ۲۰۰

من دیروز بیمارستان انجام دادم پیش فوق تخصص رایگان
با تامین اجتماعی خداروشکر قلب بچم سالم بود🥰🥰🥰🥰🥰🥰

۹۰۰تومان

چرا ب من نگفتن انجام بدم

۲۶۰هزار تومان

شد
۲۵۰۰

اگ ۳قلو داری برای هر قل هزینه جدا میگیرن حواست باشه فردا نسخه ات رو ببر درمانگاه امام رضا کلینیک قلب اطفال نوبت بگیر احتمالا ۲هفته دیگه میگه بیا دکتر ب من گفت تا ۲۴ هفته وقت داری

۲۷۴هزارتومن با بیمه تامین اجتماعی
شما بیا شیراز درمانگاه امام رضا یا بیمارستان شوشتری انجام بده
خیلی خیلی نسبت ب بیرون کمتر میشه
بیرون بین ۲تا۳میلیون میشه

من انجام ندادم فقط نوار قلب گرفتم همین

برا خودت یا بچه .... اگه برا بچه اس من ۳۰۰ دادم

۲/۵۰۰

تو سونو مشکلی داشتید یا نه همین جوری دکتر نوشت

۲/۵ شد

من چن روز پیش انجام دادم ۱۳۰۰شد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری