خانومای باردار شمام اکو قلب انجام دادین؟؟ چجوریه؟

۷ پاسخ

من همراه با سونو آنومالی انجام دادم

برا من نوشته برم فردا باید برم رفتم سونو وزن وزنش کم بود آب دور جنین کم بود ،ولی بم سرم داد با پودر لیدی میل ، قلبشا خودم گوش دادم خوب بود ولی باز گفته برم نوارقلب

برا منم نوشته گفت هفته ۲۰انجام بده مشکلیم نداشت. امروزم. صدای قلبشو چک کرد نمیدونم برای چی هست

والا من انجام ندادم تایمش تو جنگ و اینا بود نرفتم
اخه تو انومالیم مشکلی نبود

مث سنو گرافی شکمه فرق نداره

مثل سونوگرافیه فقط قلب جنین چک میکنن

اره من بعد انومالی انجام دادم مثل همون سونو شکمیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی
مامان مامان نورا🌕💛✨ مامان مامان نورا🌕💛✨ هفته سی‌ودوم بارداری