من همراه با سونو آنومالی انجام دادم
برا من نوشته برم فردا باید برم رفتم سونو وزن وزنش کم بود آب دور جنین کم بود ،ولی بم سرم داد با پودر لیدی میل ، قلبشا خودم گوش دادم خوب بود ولی باز گفته برم نوارقلب
برا منم نوشته گفت هفته ۲۰انجام بده مشکلیم نداشت. امروزم. صدای قلبشو چک کرد نمیدونم برای چی هست
والا من انجام ندادم تایمش تو جنگ و اینا بود نرفتم
اخه تو انومالیم مشکلی نبود
مث سنو گرافی شکمه فرق نداره
مثل سونوگرافیه فقط قلب جنین چک میکنن
اره من بعد انومالی انجام دادم مثل همون سونو شکمیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.