۴ پاسخ

ن اتفاقا سیب و به برای رفلاکس خوبم هستن

بله مگر اینکه بخارپزش کنی یا خودشو تو آب بپزشی یکم تست کنی ببینی چجوره

طبق تجربه م بد بوده. به پسر من نمیسازه

نه خیلی خوبه برا رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۱ ماهگی