سایز صفر لازم داری بابا چی نگیر. مانتو شلوار براش بگیر جنس خوب کلی می پوشه
بنظرم وان نگیر اون اوایل که باید بغلش کنی بشوریش لباس هم سایز یک دو و سه از هرکدوم به زیردکمه و شلوار و مانتو
هر کی میگه سایز صفر نگیر اشتباه ترینه😅
سایز صفر فعلا نخر تا سونو وزن بری اگه نینی زیر ۳ کیلو بود صفر یکی دو ست بگیر اگه بالا ۳ بود که سایز یک، من اینطوری شنیدم، دوتا هم زیر دکمه، من هم وان گرفتم هم آسانشور که کفِش سیلیکونیه
من سایز صفر یه دست گرفتم میگن استفاده نمیشه برای بچه های نارس باز باید هفتت بالا بره سونو وزن ببینی بچت چند کیلوعه سایز یک ۶دست گرفتم سایز دو فعلا ۳دست سایزسه هم ۳دست اگه جعبه ای بگیری زیر دکمه داخلش هست اگه دانالو سه تیکه بگیری داخلش هست من وان گرفتم با تورروی وان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.