خانما این قطره خوبه به نظرتون

تصویر
۱۱ پاسخ

عالیه

عالیه

عالیه

عالیه

عالیه

منم میدم خوبه

من اینو به پناه میدم پدیابست میدادم قبلا رفتم داروخونه نداشتن دکترداروخونه گفت اینم عالیع من میدم خوبه

عالیه،بو و مزش از بقیه مولتی ها بهتره

اره خیلی خوبه

اره عزیزم دکتر از ۶ماهگی برای پسرم نوشت

بله منم ویوا میدم

سوال های مرتبط

مامان آقا سید ماکان مامان آقا سید ماکان ۱ سالگی