منکه ۴ ماهه ن اهن دادم ن مولتی
آد : ای ان دی میدم روزی یه سیسی صبحا
به جای مولتی ویتامین که جویس بیبی میدادم الان لیکو زینک میدم ۴ سیسی ظهرها و خیلی بهتر از مولتی ویتامینه به نظرم
شب ها دو سیسی آهن سیدرال میدم
زینک هم میدم
همینا خودش کافیه دیگه
من ظهزا امگا۳میدم صبح ها ویتامین شبها هم اهن
همینا فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.