من با مرغم میپزم ... کلم و نازک خورد میکنم تفت میدم مرغو معکبی ریز خورد میکنم پیاز خلالی کن سرخشون کن طلایی ک شد مرغ رو بریز تفت بده بعد پخت مرغ کلم رو اضافه کن بعد کشمش پلویی بریز توش تفتشون بده لاب لای برنج بریز خیلی خوشمزه میشع ادویه هم فقط نمک و فلفل و زردچوبه میزنم
برنج خیس کن بذار کنار.
گوشت چرخی با یه پیاز و ادویه و نمک و اینا مخلوط کن ورز بده کله گنجشتی درست کن سرخ کن بذار کنار.
کلم قمری (مامیگیم کلم سر) مثل سیب زمینی چیپسی خورد کن تو تابه سرخ کن رنگش برگرده بذار کنار. سبزی کلم پلو هم بگیر خورد کن سرخ کن با کلم مخلوط کن برنج تو آبکش کن بعد یه لایه برنج یه لایه سبزی و گوشت چرخی بریز تا آخر میتونی همیجوری دمش بدی بعد مخلوط کنی میتونی قبل دم دادن هم مخلوط کنی بذاری دم نوش جان😋سالاد هم درست کن😋😋😋😋😋
وای چقدر دلم خواست
توان درست کردن ندارم 😂🥲
من شدید عاشق کلم پلو ام ولی شوهرم میگه پوی پا میده 🤣
نمیزاره پرست کنم
ادویه گوشت خیلی مهمه واسه طعم من نمک و فلفل و زردچوبه و یکم کاری و یه کوچولو شملیز میریزم خیلی خوش طعم میشه ولی کلا سلیقه ای هست
کلم سر بگیر خلالی خورد کن کلم برگ هم میشه ولی با کلم سر خوشمزه تر هست سرخش کن بهش نمک و فلفل قرمز و آخرش آبلیمو بزن یکم بره کنار. گوشت چرخی با پیاز و چند حبه سیر کوچیک و آرد نخودچی و ادویه مخلوط کن میتونی ۱دونه تخم مرغ هم بزنی گوشت قشنگ خودشو میگیره تو سرخ کردن بعد گردالی سرخ کن سبزی کلم پلو هم بگیر و برنج که داره میجوشه تو قابلمه سبزی هم بریز داخل آب برنج که رنگش سبز بشه بعد برنجتو آبکش کن و مواد رو بزار وسط برنج و دمش کن به همین راحتی
وایسا مامانای شیرازی بیان بگن بهت منم سیوت میکنم میام دستورارو میخونم😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.