مامانا قطره Ad چ مارکی خوبه؟؟؟

۵ پاسخ

پدیابست همه میگن خوبه ولی بنظرمن خیلی سنگین و روغنیه
من and راضی بودم و یوروویتال

من آدزوفر میدادم هم آد هست هم آهن
مزه خیلی خوبی هم داره روغنی هم نیست دندون روهم سیاه نمیکنه
ولی از وقتی ۷ ماهش تموم شد مولتی ویتامین آویفر میدم که اونم هم توش آهن داره هم بقیه ویتامینا

پدیا بست

پدیا بست

ویوا کیدز

سوال های مرتبط

مامان جیگیلی خانم مامان جیگیلی خانم ۱ سالگی
مامان پرنساو فندق مامان پرنساو فندق ۱ سالگی