۷ پاسخ

خب بچس اسباب بازی ریخته بازی کنه😐پس چیکار کنه اگ میخای ک نریزه نزار دم دسش

من هر روز خونه ام اینجوریه و خیلی دوست دارم از این صحنه ها ببینم عشق میکنم هزار مرتبه شکر خدا رو میکنم بخدا

منم صبح جمع کردم حالا غروب میترکونه. من شبا یا اول صبح مرتب میکنم ولی دیگه اتاق خودشه نهایت در رو میبندی کسی بیاد پذیرایی ریخت و پاش نیس

تصویر

بچه منکه پایه میز آبنه روکشید چپع اش کرد میره روش بلزی میکنه.
بندرختم که خونه لشه

خوب بچس بچه باید همیشه اسباب بازی هایش ریخته باشه 😐 من فقط شبا جمع میکنم

اینکه چیزی نیست .داشته بازی می‌کرده .خراب کاری که نکرده بچه

مگه عادت نکردی تا حالا؟؟ وضعیت هر روز ما همینه😄

تصویر

سوال های مرتبط