دخترا بخیه هام خوبن؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

سلام عالی و تمیز
روز ۱۲ برید درمانگا بکشن

سلام کدوم بیمارستان زایمان کردین؟

عزیزم دکترتون کی بوده؟؟

یکم زیاد نبرید مال من خیلی کم بود فکر کنم در حد ۴ انگشت که کنار هم هستن خدا خیرش بده دکترم بخیه هام جذبی زد الان اصلا رد بخیه هام معلوم نیست ولی چون وزن کم کردم شکمم ترک داره

عالی کار خانم دکتر خوبه پس

چند روزگیه؟؟؟

اره خوبه

ولی خوب بخیه زده عالیه معلومه وارد بوده به کارش

بله

همینقددد برا سزارین پاره میکنن😫😥

آره خوبه 👍🏼

یا خدا چقدر پاره میکنند 🙄😐خدا رحمم کنه

سوال های مرتبط