سلام نوار قلب بچه ماه های اخر باید بری؟؟

۴ پاسخ

بایدی نیس اگه مشکلی باشه دکتر میکه برو بگیر

من از ۳۸ رفتم

من که از هفته ۳۲ دکترم گفته هر از ۱۰ روز نوار قلب رو میگیره خودش تو مطب انجام میده

اگه فشار خون یا دیابت یا خون‌رسانی بهش کم باشه دکتر میگه انجام بدی و زمانی که حرکتاش کم بشه

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۸ ماهگی