۷ پاسخ

اکه بیمه تامین اجتماعی داری برو بیمارستان های تامین اجتماعی رایگانه

نوار قلب کجا بگیری اصلا مهم نیست همه دستگاهای که هست یکیه اما دکتر خودت ببر نگاه کن

دولتی ۱۳۵میگیره
خصوصی۱,میلیون
تامین باشه بیمه ات رایگانه

من امروز رفتم بیمارستان nst دادم هیچی ازم نگرفت

دولتی بیمه سلامت ۱۷۰ هزار دادم

من بیمارستان خصوصی رفتم ۱۴۵۰گرفت ازم

من گرفتم اول برج ۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری