منم دخترم ۴۰ روزگی سرما خورد خیلی سرفه میکرد بردم دکتر معاینه کرد گفت زیاد درگیر نیست گوشاشم معاینه کرد گفت خوبه عفونتی نداره ولی کلی داروی کورتون داد ک من هیچ کدومشو ندادم چون بچم خیلی کوچیک بود
فقط مرتب بهش شیر مادر دادم و با اسپری نرماسالین و فین گیر بینیشو تمیز میکردم یکم طول کشید ولی خداروشکر خوب خوب شد
برو دکتر معاینش کنه ک خدایی نکرده ریش و گوشش و اینا درگیر نباشه اگه تبم نمیکنه مشکل خاصی نیست
همینجوری مرتب شیرش بده وبینیشو تمیز کن
چون داروهای کورتون دار مثل دگزا و بتا سیستم ایمنیشونو سرکوب میکنه خشک کننده هم ک خیلی زوده براشون
آره عزیزم ببر
منم بچم سرماخورده الان دارو میدم بهش بهتر شده
من پسرم۱٠روزگی فقط روز چهار باز اینا سرفع میکرد بستریش کردن خیلی مهمه حتمااااا الان ببرش
اره حتما ببر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.