۶ پاسخ

اول پوشک روز بگیر وقتی اوکی شد پوشک شب بگیر

بله پسر منم میگه الان ۴ماهه فقط شبا میبندمش چون جیش میکنه تو خواب

من تو مرحله امادگی ذهنی هستم
چندروزه بهش میگم دوست داری پوشکت نکنم جیش و پی پی داری باهم بریم دسشویی...
دخترم خودکفا شده 😐
میبرم کون مبارکشو میشورم تا من دستمو بشورم بیام خودش پوشکشو پوشیده (پوشک شورتی)داره شلوارشو بالا میکشه😅

سلام عزیزم اره من دخترمو شبم پوشک نمیکنم الان یک هفتست
بیدارمیشه نصف شبم اب میخوره
ولی تاصبح جیش نمیکنه

من این دوماهه گرفتم هنوز بعد دو ماهه خطا دارع بعضی وقتا باید صبوری کنی تا س چار ماه

ماشالا خیلی از راهو رفته اگه در طول روز هم در آینده خطا داشت
صبوری کن درست میشه
فقط به عقب برنگردی یه وقت دوباره پوشک نکنی

سوال های مرتبط