۱۸ پاسخ

شیر توت فرنگی درست کن عزیزم

وااای من بودم همشو همون موقع مبخوردم تموم میشد🥺😍
یدونشو نگه دار بخورین بقیشو مربا درست کن وااای نگم چقدر مرباش خوشمزه میشه

با اب و سرکه بشور خشک کن بزار یخچال موندگاریش یکم بیشتر میشه ولی در کل توت فرنگی زود کپک میزنه

یا خشک کن یا مربا یا شربت🥹 فقط شربت درست کردی رنگ خوراکی بهش اضافه کن‌ بد رنگ نشه

وای من اگ‌بودم خالی خالی همه رو میخوردم نمی موند😂

مربا کن خیلی خوشمزس

فریز کن بستنی درست کن واسه کوچولوت

کاری نداره منو دعوت کن

سه چهار روزه خورده میشه اینا تو خونه ی ما

متاسفانه فورا کپک میزنه

وای بخورشون خونه ما توت فرنگی به یخچال نمیرسه تا میشورم تا اخرشب میخوریم شوهرم سبدی میخوره اینقد میخوریم تا تموم بشه خیالمون راحت بشه🤣

فریز کن هوا که گرم میشه خیلی حال میده

فریز کن

من بودم میخوردم همه رو😂
مربا درست کن

یکی میگفت تهش و بزن سبزه هاشو بذار یخچال خراب نمیشه

وای دهنم آب افتاد😃🤤

چقدر زیاد خریدی🤤
مربا اینا درست کن

باهاشون مربا و کمپوت درست کن

سوال های مرتبط