۹ پاسخ

یه پیاز سفید وبا چند حبه سیر (هرچی بیشتر خوشمزه تر)تفت کم بده اصلا نباید طلایی بشه چون باید رخ کار سفید باشه بعد یه پیمونه برنج اش بزار بپزه ابشو زیاد نکن بعدم سبزیتو که شامل نیک کیلو تره نیم کیلو گشنیز نیم کیلو شوید هست رو بریز تو برنج بزار یه ساعت بپزه از قبلم یه پیمونه نخود بپز وقتی سبزی پخت نخود واضافه کن کلا قبل اضافه کردن دوغ نباید مواد داخل قابلمه زیاد اب داشته باشه باید بکم سفت باشه بعد کم کم دو لیتر دوغ که هم دمای محیط شده رو اضافه میکنی وهی باید هم بزنی یدفعه اضافه نکن کم کم تا جوش بیاد باید هم بزنی جوش که اومد به بیست دیقه هم بزار بجوشه بعدش امادس

آش دوغ ما با شماهاا خیلی فرق داره😂
ما حبوباتو(نخود عدس لوبیا)میزاریم یذره بپزه بعد دوغ میریزیم انقد هم میزنیم تا جوش بیاد چند تا سیر هم میکوبیم له شه میریزیم بعد چغندر پخته شده و سیب زمینی و باقالا نخود فرنگی میریزیم با سبزی آش که شامل گشنیز و برگ چغندر و برگ سیر و نعنا
در آخرم سیر داغ با نعنا درست میکنیم میریزیم روش
بنظرم خیلی خوشمزه تره

من اش معمولی درست میکنم توش دوغ میریزم
میشه اش دوغ😀

باید یکسره هم بزنی

دوغو هم بزن تا جوش بیاد دیگه بریده نمیشه
بعد یکم سبزی آش بریز و آخرم پیاز داغ فراون با روغن محلی عالی میشه

یه بطری دوغ ۳ قاشق برنج دو قاشق آرد یدونه تخم مرغ یکم سبزی گشنیز سیر شوید تره یذره هم نمک بزن با نخود آب‌پز

بجز تخم مرغ ۱قاشق ارد بزن تو دوغ چن باری هم بزن باز شه

باید یکسره هم بزنی تا وقتی به جوش بیاد

والا من تخم مرغم نمیزنم یکسره هم میزنم تا جوش بیاد اینجوری دوغ نمیبره

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری