من چندسال زیرنظر کلانتر بودم البنه شوهرمم خیلی مشکل داشت .کلانتر میگفت غیرممکنه بچه دار بشین .با میکرو شاید اونم ۱۰ درصر امکان داره.ولی بیخیال شدم چندوقت بعدش خودم باردار شدم الان دوتا دارم
روزای زوج مرکز مشتاقه باید اخرای ماه ز بزنی برای ماه بعد نوبت بهت میده
ولی ب این اسونی نوبت نمیده
زنگ زدی نوبت بگیری اگه گفت چند تا ivf ناموفق داشتی بگو مثلا ۲ ۳ تا ،تا قبول کنه
فقط اونایی رو قبول میکنن ک سقط ivf ناموفق بالای دوتا داشتن
پویشم نمیشینه فقط برای عمل میره پویش
هم تو مرکز پویش هم تو خیابون مشتاق کلینیک نازایی هستش
هم حضوری هم تلفنی میتونی نوبت بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.