سلام دوستان اولین سنو گرافی رو چند هفته میگیرن میشه بگین

۴ پاسخ

۸ هفته عزیزم
اما من ۸ هفته رفتم قلبش تشکیل نشده بود فرستادن ۱۰ هفته رفتم

8 هفته معمولا عزیزم چون تا اون موقع قلب بچه هم تشکیل میشه

معمولا ۶ هفته به بعد

۸هفته

سوال های مرتبط

مامان فاطمه معصومه مامان فاطمه معصومه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فرشته‌کوچولو مامان فرشته‌کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان ادیب مامان ادیب هفته هجدهم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان صدرا وایلیا مامان صدرا وایلیا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ... مامان ... هفته سی‌ویکم بارداری