سلام دوستان میگم چندمین هفته باید اولین سونو گرافی روبرم؟؟

۸ پاسخ

من طبق سنوم 8هفتع و‌4 روز برا سنو دیروز رفتم یه سنو هم 6 هفته رفته بودم برا ساک اینا

من ۵ هفته واژینال دادم که خارج از رحمی نباشه ۷ هفته و ۵ روز سونو قلب رفتم

دکتر من برای ۶ هفته و ۳ روز نوشته بود ولی من نرفتم گزاشتم یکم هفته م بره بالاتر که قلب تشکیل بشه تو ۷ هفته و یکروز رفتم

من پنج هفته رفتم برای اینکه خارج رحمی نباشه اولش باید بری بعد تو هشت هفته هم باید بری برا قلب

بتا بده بالای ۲۵۰۰ شد برو دکتر ببینه ساک بارداری داخل رحمه یا نه بعدش تو ۸ هفته و ۲ روز برو برا سونوی تشکیل قلب

من ۶ هفته رفتم نشون داد میتونی الانم بری

سلام عزیزم
میگن ۸ هفته
ولی خب دکتر من گفت ۷برم البته واژینال چون دقیق تره ولی هنوز نرفتم همش استرس دارم

هفته ۸.۹ برا تشکیل قلب

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته شانزدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌وسوم بارداری