سلام دوستان اولین سنو بارداری رو کی گرفت

۹ پاسخ

هفته ۹ برو که خیالت راحت باشه از تشکیل قلب

بذار ۸ هفته به بعد برو که قطعا قلب بچه تشکیل شده باشه...
زودتر بری الکی استرس میگیری.

من ۶ هفته بودم رفتم قلب تشکیل شده بود 🥺😍

۸ هفته

۸ هفته

من 6هفته رفتم سونو واژینال

بین ۸ هفته و ۹ هفته که قلبش تشکیل شده باشه .

۱۲ هفته

۹ هفته برو استرس نکشی برای قلبش

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته شانزدهم بارداری
مامان دخترمون مامان دخترمون ۵ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آراز  کوچولو🫀 مامان آراز کوچولو🫀 هفته سیزدهم بارداری