اولین سنو بارداری هفته چندم انجام میشه؟؟

۸ پاسخ

اولین سونو برای تشخیص بارداری وساک وکیسه زرده بارداری انجام میشه که بارداری خارج رحم هم نباشه اگه شش هفته به بعد انجام شه تشکیل قلب رو هم نگاه میکنن

من ۶ هفته و ۴روز بودم ک رفتم قلبش تشکیل شده بود

من 9هفته بود رفتم سنو

هفته ۶ خوبه بستگی به خودش دارع بعضبا زود بعضبا دیر

من آخر ۶ رفتم برای قلب خداروشکر خوب بود ولی همون ۷ تا ۹ اوکیه

۸هفته کامل عزیزم

من ۷ رفتم فقط ساک دیده میشد ۹ رفتم برا قلب

هفت هفته ب بعد ک دیگه همه چی اوک باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری
تنها تنها قصد بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری