کسی اولین سنو شو‌چهار هفته انجام داده ؟
چی دیذه بود ؟؟

۸ پاسخ

من انجام دادم البته داخلی بود هم ساک بود هم کیسه زرده

من اولین سونومو هفت هفته انجام دادم اینقدر عجله نکن عزیزم ایشالله بذار قلب نی نی کوچولوت تشکیل بشه بعد برو

اگر مشکل نداشتی نرو من ۵ هفته لکه بینی داشتم رفتم ساک و کیسه زرده بود ۶ هفته بیشتر شد رفتم جنین را دید حالش خوبه دارو و امپول و سرم داد

هیچی ندید حتی ساک

من بتا دادم نرفتم تا ۸هفته بد رفتم
هزینه الکیه واسترس

شانسی یه ساک ریز دیده بود دکتر

دیگه چهار هفته مشخص نمیشه پنج هفته فقط ساک دیده میشه با جسم زرد

هيچی معلوم نمیشه من صبر کردم ۸ هفته بشم دوباره برم

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری