من انجام دادم البته داخلی بود هم ساک بود هم کیسه زرده
من اولین سونومو هفت هفته انجام دادم اینقدر عجله نکن عزیزم ایشالله بذار قلب نی نی کوچولوت تشکیل بشه بعد برو
اگر مشکل نداشتی نرو من ۵ هفته لکه بینی داشتم رفتم ساک و کیسه زرده بود ۶ هفته بیشتر شد رفتم جنین را دید حالش خوبه دارو و امپول و سرم داد
هیچی ندید حتی ساک
من بتا دادم نرفتم تا ۸هفته بد رفتم
هزینه الکیه واسترس
شانسی یه ساک ریز دیده بود دکتر
دیگه چهار هفته مشخص نمیشه پنج هفته فقط ساک دیده میشه با جسم زرد
هيچی معلوم نمیشه من صبر کردم ۸ هفته بشم دوباره برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.