اولین سونو بارداری رو کی رفتید؟

۹ پاسخ

من با پریودی ۶هفته بودم رفتم سونو ۵هفته سه روز بودم ک گفتم هماتوم دارم دکترم شیافت آمپول پروژسترون داده و گفته استراحت کنم تا دوهفته دیگ دوباره برم سونو
شاید اگه دیرتر میرفتم اتفاق خوبی نمیفتاد

من میخوام هشت پر بشه برم الان هفت هفته و یک روزم

۶هفته و چهارروز

بستگی داره ب خودت و دکترت عزیزم در اصل اگه از حاملگی مطمئن بودی تو هشت هفته باید بری برا تشکیل قلب

من ۴ هفته و ۳ روز رفتم
ساک رو دید گفت ۳ میلی متره

۴ هفته

هشت هفته

من شش هفته رفتم

باید هشت هفته بریم

سوال های مرتبط

مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان آلوچه☺️ مامان آلوچه☺️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری