من با پریودی ۶هفته بودم رفتم سونو ۵هفته سه روز بودم ک گفتم هماتوم دارم دکترم شیافت آمپول پروژسترون داده و گفته استراحت کنم تا دوهفته دیگ دوباره برم سونو
شاید اگه دیرتر میرفتم اتفاق خوبی نمیفتاد
من میخوام هشت پر بشه برم الان هفت هفته و یک روزم
۶هفته و چهارروز
بستگی داره ب خودت و دکترت عزیزم در اصل اگه از حاملگی مطمئن بودی تو هشت هفته باید بری برا تشکیل قلب
من ۴ هفته و ۳ روز رفتم
ساک رو دید گفت ۳ میلی متره
۴ هفته
هشت هفته
من شش هفته رفتم
باید هشت هفته بریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.