۱۴ پاسخ

من گرفتم سه ماه اول خوب بود ساعتها آب جوش نگه می‌داشت الان یکساعت بیشتر نمیمونه

من حضوری خریدم البته دوتا از اینا دارم یکی چندسال پیش خریدم یکی تازه هردوش عالیههههه ینی روز بعد ابش جوشه

تصویر

عزیزم من یک فلاسک دارم عالیییه قیمتی هک نداره ۷۵۰ خریدم تا روز بعد جوش نگه میداره اسمش هست vacuum cup بزن دیجی کااا داره

سه چهار تاپیک قبلی منو ببین
یه نفر عکس فلاسکش رو فرستاده تو تاپیکم و ازش تعریف کرده
منم از این فلاسک دخترم خیلی راضی هستم تا چند ساعت آب داغ و گرم داخلش میمونه درجه هم داره دمای آب رو نشون میده

تصویر

خوبه فروشنده به من گفت فرقی نداره که جنس ارزون بخری یا گرون فقط باید مواظب باشی نخوره جایی اگه جایی بخوره آب گرم نگه نمیداره

بگو درش باز کنه از داخلش عکس بفرسته ببین شیشه داشته باشه توش اونا گرم نگه میدارن

من از او صورتی داشتم خیلی خوب. نگه میداشت افتاد زمین ضربه خورد کارایشو تا حدودی از دست داد زودتر سرد میکرد نسبت به اولش اینا نباید بیفتن زمین

من دقیقا اینو دارم خیلی راضیم خداروشکر

تصویر

من دارم سیاه سفید آره خیلی خوبه بوده تو راه بودم دو روز ازش استفاده کردم

من دقیقا اون سفید بنفشه رو دارم عالیه

هرکدوم گرفته فقط حواست باشه ضربه نخوره
ابو یخ میکنه سری اگه ضربه بخوره مثلا بیوفته زمین از دستت

من یه دونه برای پسرم خریدم تا ساعت ها آب داغ داخلش نگه میداره خیلییی عالیه از عسلویه گرفتم
خودم یکی دیگه برای باشگاه گرفته بودم ضعیف تر بود

اگه مرجوعی داره بخربرسه دستت خوب نبودبتونی مرجوعش کنی

بنظرم نگیرواسه پسرم خریدم اصلا راضی نبودم یک ساعت هم آب‌گرم نگه نمیداشت مجبورشدم دوباره یکی ازفروشگاه خریدم

سوال های مرتبط