۵ پاسخ

میشه استفاده کزدی اگه خوب‌بود بگی عزیزم ♥️

قیمتش چنده؟ چقدر قشنگه
مبارک باشه

من دارم ازش
غذاي پسرم ك اضافه مياد ميريزم ميذارم يخچال

من تو دیجی کالا دیدم نمی‌دونستم خوبه یا نه اگه راضی بودی بگو عزیزم

چند گرفتی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۸ ماهگی